понеділок, 10 лютого 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2

 Доброго дня!
  Недавно дізналася про нове використання інформаційних технологій. За допомогою даного проекту змогла обдумати нові перспективи розвитку навчання, відкрити нові можливості, які дає програма "Відкритий світ".
 Я познайомилася з електронним посібником до курсу, з сайтом тренінгу в рамках даної програми, створила паку свого потрфоліо, у якому в майбутньому розміщу важливу для мене інформацію.
  Спілкування у групі виявилося цікавим, як і обговорення з тренерами основних питань, стосовно першого модулю, а також створення блогу.
   Робота з другим модулем переконала мене у важливості методу проектів. Дані види робіт допоможуть мені використати час розумно, ефективно використовувати різні методи та прийоми, застосувавши й збагативши власний творчий потенціал.
    Я відчуваю, що я зможу справитися з проектом, незважаючи на брак часу...
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар