четвер, 13 лютого 2014 р.

Рефлексія модулів 9-10

Ось і завершення, заняття підходять до кінця.
   Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференційованого  навчання. Перехід до процесу навчання, що будується  навколо навчальних потреб, вимагає адаптпції з боку учня й вчителя. Зміст, процес, результат, середовище навчання - чотири напрямки диференційованого  навчання. Існує багато цікавих методик щодо залучення обдарованих дітей до процесу навчання.
   Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати, що в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів широкий. Ефективність залежить від правильно поставлених питань.

Немає коментарів:

Дописати коментар